woensdag 28 januari 2009

Nieuwsbrief

Vandaag twee blogs.

Deze en die er onder staat. Twee hele verschillende.

Vanmorgen heb ik zitten schrijven aan de nieuwsbrief voor The Mall Voorhof. Leuk om de verhalen te vertellen van de jongeren en de zielenroerselen van ons team op papier te krijgen.

Vroeger was ik helemaal geen schrijver. Ik weet nog goed dat mijn Nederlands juf op de middelbare school me vertelde dat mijn schrijfstijl nooit voldoende zou worden.

Mijn stijl is ook niet bepaald mijn sterkste punt, maar schrijven vind ik leuk. Waarschijnlijk vind ik communiceren gewoon leuk en schrijven is een bijzondere manier. Woorden krijgen ineens veel meer gewicht omdat je niet in de ogen kan kijken van degene die communiceert. Je kan de lichaamstaal niet mee laten wegen, dus elk woord telt.


Ik houd ervan om het hart van dingen over te brengen. Mensen te inspireren of te ontroeren of aan het lachen te maken, mensen in beweging te brengen

De nieuwsbrief is geschreven, maar is nu naar mijn collega's toe om het een en ander te wijzigen en te re-stijlen. Collega Lian is goed met taal, dus dat is altijd relaxt als zij er naar kijkt.

Als de nieuwsbrief helemaal af is, gooi ik een link op deze blog.

Vergeet de blog hieronder niet te lezen.

Geen opmerkingen: