zondag 1 februari 2009

Al 4!!

We hebben al 4 boodschappentassen in de order-portefeuille zitten! 
Zaken lopen goed, zal ik maar zeggen. 
Het is wel grappig om een beetje mee bezig te zijn. We hadden een reactie op onze blog gekregen door een anoniem persoon die zei dat ze ook bij de blokker te koop zijn. Ik ben dus eens gaan rondneuzen op internet en de opvouwbare boodschappentas is inderdaad te koop. Hij is alleen he-le-maal niet mooi. Het lijkt op zo regenpak in een tasje die ik vroeger altijd meenam als ik naar schoolfietste. 
Na veel zoekwerk kom ik tot de volgende conclusie: mooie boodschappentassen, en dan bedoel ik met een aantrekkelijk design, zijn zo goed al nergens te koop in Nederland,.... 
We gaan er dus mee verder. Kamer van Koophandel enzo, klein beginnen, catalogus aangevraagd van de importeur, kijken of het ergens anders goedkoper kan. 
Wie weet wordt het nog wat.  

In de catalogus staan nog veel meer mooie designs, we hopen daar binnenkort wat meer van te laten zien. 

Tot zover het reclameblok


1 opmerking:

Jan den Ouden zei

Misschien een idee om ze in India te laten maken bij een van onze microkredietprojecten. Kunnen mensen boodschappen doen met een gewetensverbeterend gevoel